štvrtok 2. januára 2014
Milí priatelia, toto zhrnutie či štatistiku sa patrí začať želaním všetkého najlepšieho do nového roku 2014! Prajem vám, aby ste boli zdraví, šťastní, ľúbení a aby vám aj tento rok robili spoločnosť tie najlepšie knihy!

Blog Teaspoon of Words oslávil rok svojej existencie presne 31.12.2013, a ja som rada, že napriek pomerne malému počtu článkov (36), má blog 28 sledovateľov a vyše 3700 zobrazení. Patrí vám jedno veľké ĎAKUJEM. :)

Aby som teda prešla k tomu ročnému zhrnutiu, na rok 2013 som si v Goodreads Reading Challenge dala cieľ 55 kníh (o 5 viac než predchádzajúci rok) a tento cieľ som aj splnila. Prečítala som dokopy 57 kníh, teda o dosť menej než v roku 2012. No namiesto kníh som tento rok čítala aj poznámky, referáty a skriptá z trojročného bakalárskeho štúdia a veľa vydaní Troch gaštanových koní od Margity Figuli (bakalárka sa sama napísať nechcela!). Ak by som rok 2013 mala zhodnotiť..bol ťažký, no napriek tomu úspešný a plný zážitkov a skvelých kníh!

Knižná štatistika:
- prečítaných: 57 kníh
- z toho:
27 kníh v slovenčine
30 kníh v angličtine

A nakoniec, ešte raz ďakujem za vašu priazeň, a dúfam, že ju nestratím ani tento rok...:)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists