pondelok 31. decembra 2012

Vitajte vo svete slov a obrazov. Blog, na ktorý ste sa práve dostali nebude len o knihách. Bude o všetkom, čo bude (podľa mňa) stáť za zmienku. Okrem recenzii a úvah o knihách Vám ponúknem kúsok zo svojich fotografii, napíšem Vám o tom, ako rada mám čaje (to preto "teaspoon"), predstavím Vám svoje obľúbené filmy, seriály a hudbu, ktorú počúvam. No to všetko príde len postupne..niečím sa začať musí, a ja začnem knihami.

V blogovej sfére som nováčik, no myšlienka na založenie vlastného blogu je vo mne už dlho. Hlavným cieľom a ideou bolo mať knižný blog, no sebakriticky som si uvedomila, že by som sa na ňom pravdepodobne nevenovala len knihám, takže blog Teaspoon of words bude mať viac príchutí.

Keď práve nečítam alebo nefotím (čo sú dve moje obľúbené činnosti), som študujúca mladá duša, pokusný králik odboru editorstvo a vydavateľská prax v Nitre. Teda ako vidíte, knihy mám aj v popise práce! Recenzie, ktoré tu budem uverejňovať, zrejme nemožno považovať za recenzie v pravom slova zmysle. Dala by som im skôr názov recenzné úvahy.

Dúfam, že postupne sa mi to tu zaplní a aspoň pár z Vás, milí čitatelia, si môj blog obľúbi. 

S pozdravom,  Lucia.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists