nedeľa 31. marca 2013
Je to oficiálne, blog Teaspoon of Words oslavuje tretí mesiac svojej existencie. Musím sa však priznať, že marec v mojom podaní ako mesiac knihy veľmi nevyzeral. Prečítala som toho žalostne málo, na blog som prispela len minimálne..smutné. No verím, že mi to odpustíte, keď vám prezradím, že práca na mojej bakalárke sa blíži ku koncu (čo znamená, že tento mesiac som sa nad sebou zamyslela a poriadne som zamakala na tom, na čom som mala). 
Napriek mojej minimálnej blogovej aktivite stúpol počet nasledovateľov z februárových 14 na dnešných 17, čo ma prekvapilo, potešilo a povzbudilo (ďakujem!).  Taktiež počet návštev blogu prekročil čarovnú tisícku (momentálne to je niekde okolo 1150 návštev), čo je aca-amazing (Pitch Perfect dokážem pozerať dokolečka dokola).
A ak mám prejsť ku knihám...na svoje pomery som toho prečítala málo, a zo svojich plánov na čítanie som sa nakoniec nedostala k ničomu. Čo už, stáva sa. Snáď to v najbližšej budúcnosti dobehnem. :)


Prírastky v mojej knižnici
...kúpila som si: Na vine sú hviezdy (John Green)
...vyhrala som: Legenda (Marie Lu), záložka a tričko Na vine sú hviezdy (tričko ostalo na intráku, nafotím inokedy)

Zoznam kníh, ktoré som v marci prečítala:
John Green - Na vine sú hviezdy

Plány na apríl:
odovzdať bakalárku, prečítať čo som ešte neprečítala..teda všetko z minulého mesiaca...

1 komentár:

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists