streda 12. júna 2013

Takmer tri mesiace! Dosť dlhá pauza, ktorá sa už snáď opakovať nebude. Možno tak o dva roky, keď budem písať diplomovku a budem sa pripravovať na magisterské štátnice. :)
Napriek všetkým možným komplikáciám (napr. preklep na doskách bakalárky dva dni pred odovzdaním) sa však znovu hlásim  do blogovej služby, a neskutočne sa teším z toho, že môžem konečne znovu čítať to čo chcem (väčšinou)! Ale aby som bola presná, ani aktívne písanie bakalárky o Troch gaštanových koňoch, či príprava na štátnice mi v čítaní tak úplne nezabránili. Našli sa momenty keď som nutne potrebovala zmenu, a siahla som po:

Katja Millay - The Sea of Tranquility
Mary E. Pearson - The Adoration of Jenna Fox
Gemma Malley - Zrodení pre smrť
Jamie Mcguire - Beautiful Disaster
Tammara Webber - Easy
Ilona Andrews - Magic Bleeds (Kate Daniels 4)
Ilona Andrews - Magic Slays (Kate Daniels 5)
Abbi Glines - Breathe
Cora Carmack - Losing It
Chelsea M. Cameron - My Favourite Mistake
S. C. Stephens - Thoughtless, Effortless, Reckless (trilógia)
Nyrae Dawn - Charade

Bolo to väčšinou večerné až nočné čítanie z môjho milého Kindla, ktorý sa tak po dlhom čase tešil z opätovného používania. Spomedzi týchto kníh za TOP považujem najmä prvotinu Katje Millay, v tesnom závese sú Losing It, My Favourite Mistake a Charade. Na tieto sa tu v priebehu leta určite objavia aj recenzie. 
A moje plány na leto? Začínam ich realizovať už tento týždeň, chystám sa navštíviť jedného rozkošného mopslíka, ktorého chcem spoznať už dva roky, no zatiaľ poznám len jeho majiteľku. :D (Tiež by som rada spoznala trochu väčšieho psa vo Zvolene a zajaca v Prievidzi!)
Inak mi úplne stačí oddych, knihy, seriály a vonkajšie teploty pod 30°C!

(Ako sa tak nato pozerám, blog bude potrebovať nové pozadie...šálka so sobmi položená v snehu je už  asi trochu neaktuálna.)

 Toto mám zatiaľ prichystané na letné čítanie a dobiehanie restov za posledné obdobie...naľavo sú úlovky z knižnice, napravo moje vlastné. 


1 komentár:

  1. Milion sluncí a Všechny barvy země bych si také ráda přečetla.. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists