streda 13. novembra 2013
Každoročný sviatok nás, slovenských čitateľov, a teda veľtrh kníh v bratislavskej Inchebe sa každým dňom blíži.  Akoby aj nie, lákavý je program a lákavá je predstava kníh so zľavou väčšou, než na akú väčšinou natrafíte v kamennom či internetovom kníhkupectve. Veľtrh sa začína už tento štvrtok, 14.11. o 10:00 a končí sa v nedelu o 18:00.  Zo sobotného programu, keďže sobota je deň, kedy budem behať medzi knihami ako odistená strela, by som vyzdvihla Martinus Cenu Fantázie 2013 (Pódium 1, 13:00 - 15:00), autogramiádu a besedu s autorkami z vydavateľstva Motýľ (Pódium 1, 17:00 - 18:00), Čo nás zabíja v dnešnej dobe jedovej? (Pódium 2, 10:00 - 11:00). Taktiež lákavé je obsadenie sobotnej Literárnej kaviarne Panta Rhei: Jozef Banáš, Juraj Červenák, Pavol Rankov, Jozef Karika, Evita Urbaníková, Enja Rúčková, Monika Macháčková, Martina Monošová a Števa Opremčáková. Samozrejme, toto je len miniatúrny zlomok z programu, ktorý je pre nás čitateľov prichystaný. 

Ako veľmi premotivovaný čitateľ  mám už urobený orientačný nákupný zoznam a určený približný rozpočet, ktorý plánujem minúť na svoje vianočné darčeky. A sľubujem sebe, vám a svojim finančným sponzorom, že kníh, ktoré si kúpim, sa do Vianoc ani nedotknem.  Možno vás týmto mojim „zoznamom želaní“ inšpirujem. :)

Charlotte Bronteová - Jana Eyrová (pretože to je krásny príbeh, ktorý mi doma chýba, a ak ho niekde v Inchebe nájdem, neujde mi)
Alex Scarrow - Jazdci časom (netuším, prečo mi táto séria stále uniká..)Kathy Reichs - Prídem ťa zabiť (ďalšia ktahy v slovenčine, tie dve čo mám na poličke by boli smutné, keby táto nepribudla)
Robert Kirkman - Živí mrtví: Vzestup guvernéra (veľmi-veľmi-veľmi dúfam, že tam budem!)
Jonas Jonasson - Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol Khalled Hosseini - A hory odpovedali ozvenou
Max Brooks - Svetová vojna Z (chcem vedieť, podľa čoho je ten film!)
Alfonz Bednár - Sklený vrch Sarah Dessenová - ešte som od tejto populárnej autorky nič nečítala, považujem za potrebné napraviť to.
...

S kým sa v sobotu v Inchebe stretnem? :)

1 komentár:

  1. ja sa na bibliotéku chystám od piatka do nedele, a aj na tebou spomínané besedy, tak možno sa tam uvidíme :) aj ja mám už zoznam kníh, ktoré si chcem na biblioteke kupiť :) bol by hriech nevyužiť tie zľavy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists