štvrtok 28. februára 2013
Čo na to povedať? Rodičia vedia, čo mám rada!
Tento článok značí, že blogujem už druhý mesiac! Ak by som mala zhrnúť február, skladal sa väčšinou z čítania, pečenia a čakania na začiatok letného semestra, a teda návrat do Nitry. Pečenie a celkovo pobyt v kuchyni som nikdy príliš neobľubovala, ale keď máte písať bakalárku, aj pečenie vám pripadá skvelé. Tak som sa dostala k receptu na americké cookies a tiež na domáce musli tyčinky, ktoré sa na moje veľké počudovanie stali v rodine obľúbenými. No ale už je tu škola, a začínam sa venovať tomu, čomu sa ako študentka tretiaku na UKF venovať mám (tzn. prípadnej brigáde, bakalárke, možno učeniu, zábave na intráku...). Počet nasledovateľov (Google pokojne môže tvrdiť, že ste "následníci"..ja sa ale trónu vzdať nechystám, takže pre mňa ste nasledovníci, prípadne stalkeri) blogu Teaspoon of Words stúpol tento mesiac na 14, za čo som vám skutočne vďačná. Tento mesiac som okrem iného oslávila aj narodeniny (21), a teda aj kníh mi pribudlo viac, než zvyčajne...

Prírastky v mojej knižnici:

trilógia Trója (David Gemmell) - Milion sluncí  (Beth Revis) - Pandemonium (Lauren Oliver) - Zrodení pre smrť (Gemma Malley) - Školský lexikón slovenských spisovateľov (bol za 2€ a k štátniciam bude určite dobrý) - a nesmie chýbať maskot internátnej izby, moja Hedviga


Zoznam kníh, ktoré som vo februári prečítala:
Horúčka (Záhrada večnosti 2) - Lauren DeStefano
Kruté leto - Alyson Noel
Carrie - Stephen King
Trója - David Gemmell 
Looking for Alaska - John Green
Pandemonium (Delírium 2) - Lauren Oliver
Vek zázrakov - Karen Thompson Walkerová

Plány na marec:
Pracovať na bakalárke (toto sa tu bude objavovať až kým ju neodovzdám).
Prečítať: Zrodení pre smrť, Milion sluncí, Trója 2 a 3, Nádherné tvory...

A nakoniec, hoci si možno poviete že na blog to nepatrí, ešte raz ďakujem mojim skvelým priateľkám, ktoré na mňa nezabudli (ako by mohli, keď ich otravujem každý deň) a strávili so mnou úžasný narodeninový večer  (a priniesli aj darčeky). Ste aca-amazing!

2 komentáre:

  1. Dodatočne všetko najlepšie prajem 8)

    P.S.: môžem ťa poprosiť, odstrániš si overovanie komentárov? nikdy neviem vylúštiť tie hlúposti 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trója vyzerá úžasne.:3 A Deklarácia aka nadbytoční úžasná JE.:D Vôbec, pekné prírastky...:] A tie prajem dodatočne všetko najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists